Stories

Udostępnij

STORY: 2 miliony samochodów Dacia Duster - za kulisami sukcesu

W Dacii sukces pociąga za sobą sukces. Po narodzinach Logana w 2004 roku, do świata samochodowego w 2010 roku wkroczyła kolejna przyszła gwiazda: Duster. Ten kultowy już pojazd, który uczynił SUV-a przystępnym dla wszystkich, przejechał wszystkie drogi, od mroźnej Syberii po marokańską pustynię. Z rasowym wyglądem terenowego samochodu, z napędem na 4 koła, ten samochód rodzinny jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu. Dacia Duster świętuje w tym roku sprzedaż 2 mln samochodów do niemal 60 państw. To ponad dziesięć lat historii, której inżynierowie, projektanci, a zwłaszcza klienci szybko nie zapomną.

Żyć tym, co najważniejsze


Każdy klient Dustera jest inny i nie jest to żaden sekret, bo są oni rozsiani po całym świecie. Ale łączy ich jedno: żyją tym, co najważniejsze. A oto kilka informacji na ich temat:


• W Wielkiej Brytanii wśród nabywców Dustera jest najwięcej kobiet.

• W Turcji nabywcy Dustera są najmłodsi (średnia wieku 42 lata) i najczęściej mieszkają z rodziną (62% z dziećmi).

• Wśród nabywców Dustera we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i we Włoszech klienci bardzo lubią spędzać aktywnie czas na powietrzu: 23% spośród nich lubi spacery i piesze wycieczki, 12% uwielbia jazdę na rowerze, a 9% podróże.

• W tych samych pięciu krajach 44% klientów mieszka na wsi, 30% w małym mieście, 10% w średnim/dużym mieście, a 11% na przedmieściach. 56% z nich twierdzi, że kupili Dustera z uwagi na cenę, 20% z uwagi na styl, a 16% ze względu na przywiązanie do marki.


Do pobrania: STORY 2 miliony samochodów Dacia Duster

Galeria

Pliki do pobrania

Pozostań w kontakcie

Śledź nas w mediach społecznościowych

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies