Komunikat Prasowy
Kategorie specjalne to szczególna część plebiscytu The Best of Moto, ponieważ liczą się w niej tylko głosy czytelników Moto.pl. W tym roku, czytelnicy głosowali i wybierali Samochody Roku w czternastu kategoriach specjalnych. Głosowali nie tylko na samochody, wśród czternastu kategorii znalazły się też kategorie Influencer Roku, a także gadżet motoryzacyjny roku. W tegorocznej edycji plebiscytu pojawiły się również zupełnie nowe kategorie Samochody Dostawcze oraz dwie kategorie dla miłośników skuterów i motocykli.
Kategoria: Mały samochód dla aktywnych
Rewolucję w motoryzacji widać także w samochodach segmentu B. Nie tylko stają się coraz większe, ale także coraz bardziej nowatorskie. W nowych modelach pojawiają się najnowsze rozwiązania technologiczne, które dotąd w tej wielkości pojazdach były niedostępne. Dlatego w tej kategorii można oddawać głos na coraz ciekawsze pojazdy (m.in. crossovery) segmentu B i te zahaczające o segment C.
Renault Captur zostało zwycięzcą kategorii specjalnej "Mały samochód dla aktywnych".
Organizatorem plebiscytu The Best of Moto jest Moto.pl.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.