Komunikat Prasowy
Rozpoczyna się kampania wizerunkowa serwisu Dacii. Właściciele samochodów marki Dacia mają możliwość umówienia się na przegląd auta lub inną usługę w autoryzowanym serwisie Dacii za pośrednictwem Internetu. Klienci mogą bez wychodzenia z domu wybrać dogodny dla siebie termin oraz poznać cenę danej usługi. Serwis Dacia oferuje nowoczesną, profesjonalną platformę online – Dacia Shop z „ofertą uszytą na miarę”. Pozwala ona umówić się na wizytę u wybranego dealera, a także wybrać jeden z trzech pakietów przeglądów, które zostały przygotowane z myślą o różnych potrzebach klientów serwisów Dacii. Platforma Dacia Shop jest dostępna pod adresem sklep.dacia.pl
„Dacia to jeden z najchętniej kupowanych przez klientów indywidualnych samochodów na polskim rynku. Naszą ambicją jest zapewnienie użytkownikom Dacii wygody i jak najlepszego standardu obsługi. Dlatego z jednej strony, dzięki profesjonalnym szkoleniom, dbamy o to, by w serwisach Dacii pracowali wykwalifikowani specjaliści, zapewniający szybką i fachową obsługę, a z drugiej oferujemy możliwość wygodnego umówienia się na wizytę serwisową za pośrednictwem strony sklep.dacia.pl. Nowa jakość i wyższe standardy są najlepszym dowodem na to, że Dacia nieustannie zmienia się z myślą o potrzebach naszych klientów” – powiedział Paweł Wiktor, Program Manager B2C EAST Renault APV.
O zaletach obsługi posprzedażnej Dacii informuje kampania przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Polska, realizowana w Internecie oraz serwisach Dacii. Produkcję materiałów powierzono studiu Filmokracja. Reżyserem spotów jest Kuba Zarzycki. Za planowanie mediów odpowiada OMD.
Przykłady spotów:
1. https://youtu.be/_Z80GorGGG0
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.