Komunikat Prasowy
Wprowadzając do floty samochody hybrydowe, Schneider Electric tym samym konsekwentnie wdraża swoją politykę zrownoważonego rozwoju, dbając o pozytywny wpływ na klimat i najbliższe środowisko.
Zamówienie Schneider Electric obejmuje flotę 27 samochodów Renault. Blisko połowę zamówionych pojazdów stanowią auta z napędem hybrydowym - Nowe Megane Grandtour E-TECH Plug-in Hybrid. Samochody są sukcesywnie dostarczane klientowi.
Technologia E-TECH hybrid to innowacyjne i modułowe rozwiązanie. Wykorzystano w nim doświadczenie marki w Formule 1 oraz złożono ponad 150 wniosków patentowych. Zarówno w wersji hybrydy, jak i hybrydy plug-in zapewnia maksymalną efektywność energetyczną i przyjemność jazdy, a przy tym zmniejsza emisję CO2 i zużycie paliwa.
Renault, lider transformacji energetycznej, w 2030 roku będzie najbardziej „zieloną” marką Europy. 90% jego sprzedaży będą stanowiły samochody zelektryfikowane.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
SCHNEIDER ELECTRIC STAWIA NA HYBRYDOWE SAMOCHODY RENAULT
SCHNEIDER ELECTRIC STAWIA NA HYBRYDOWE SAMOCHODY RENAULT
SCHNEIDER ELECTRIC STAWIA NA HYBRYDOWE SAMOCHODY RENAULT
SCHNEIDER ELECTRIC STAWIA NA HYBRYDOWE SAMOCHODY RENAULT
SCHNEIDER ELECTRIC STAWIA NA HYBRYDOWE SAMOCHODY RENAULT
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.