Komunikat Prasowy
Renault przypomina o historii marki i oficjalnie inauguruje swoje pierwsze wirtualne muzeum online The Originals. W wirtualnym muzeum znajduje się również nowa witryna sklepu online The Originals Store. Można tu zamówić artykuły firmowe, dostępne także w Atelier Renault na Polach Elizejskich. Obie strony są dostępne na całym świecie w sześciu wersjach językowych (francuskiej, angielskiej, niemieckiej, hiszpańskiej, portugalskiej i włoskiej). W najbliższych miesiącach pojawią się kolejne języki.
Nowe wirtualne muzeum Renault oferuje zwiedzającym z całego świata swobodny dostęp do francuskiego dziedzictwa marki, bez jakichkolwiek ograniczeń czasowych i przestrzennych, co jest prawdziwą nowością. Zwiedzanie muzeum jest niczym nieograniczone, oddziałuje na wyobraźnię, zapewnia dostęp do archiwów i prostych danych technicznych. Idzie z duchem czasu i jest utrzymane w swobodnej, interaktywnej i zabawnej konwencji.
Dwadzieścia jeden kultowych modeli marki ożywa dzięki innowacyjnej technologii obrazowania z wykorzystaniem technik fotogrametrycznych . Technika ta została wybrana ze względu na możliwość wywoływania wrażenia fizycznej obecności w muzeum. Dzięki niej kultowe modele marki prezentowane są z niezwykle wiernym odwzorowaniem szczegółów. W tym celu Renault stworzyło unikatowe studio do skanowania samochodów w idealnych warunkach oświetleniowych. Pojazdy zostały w pełni zeskanowane w technice 3D, a elementy niedostępne dla skanera zostały wymodelowane i uzupełnione w postprodukcji.
Do końca grudnia br. muzeum wzbogaci się o szereg nowych modeli. Kolejnych 50 pojawi się do końca stycznia 2022 roku, a docelowo, do końca grudnia 2022 roku, ich liczba wzrośnie do 80.
„Renault, kultowa marka popkultury, w pełni zasłużyła na muzeum z prawdziwego zdarzenia. Dzięki wirtualnej galerii goście mogą na nowo przeżywać naszą historię, która jest jednocześnie także ich historią. Świat marki Renault odnajdziemy również w gamie produktów The Originals dostępnych w naszym nowym sklepie internetowym” – podkreśla Arnaud Belloni, dyrektor ds. globalnego marketingu Renault.
Nowy sklep internetowy jest kolejną okazją do promowania wartości marki. W jej DNA wpisane jest rozwijanie silnych więzi emocjonalnych z klientami oraz różnicowanie oferty w celu dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców. Dzięki 400 artykułom firmowym, w tym miniaturom, odzieży i dodatkom, zabawkom, akcesoriom, artykułom dekoracyjnym, jak również unikatowym kolekcjom i bestsellerom, nowy sklep internetowy stanowi strategiczne wsparcie dla dynamicznego rozwoju marki. W najbliższych miesiącach pojawi się w nim jeszcze wiele innych niespodzianek, a poszczególne kolekcje będą systematycznie wzbogacane.
Odkryj wirtualne muzeum Renault The Originals.
Odwiedź sklep internetowy Renault The Originals Store.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.