Materiały Prasowe
• Bigster to więcej Dacii w Dacii. Całkowicie nowa, unikalna oferta za przystępną cenę zapewnia dostęp do auta o charakterystyce godnej segmentu C SUV.
• Jeszcze bardziej atrakcyjny, minimalistyczny styl stawiający na solidność i przestronność, z dwukolorowym nadwoziem i 19-calowymi felgami dla najbardziej wymagających.
• Więcej zaawansowanych technologii, w tym gama w pełni zelektryfikowanych silników, centralny ekran o przekątnej 10,1 cala, cyfrowy zespół zegarów czy automatyczna klapa bagażnika.
• Więcej komfortu za sprawą wyjątkowo przestronnego wnętrza, zoptymalizowanej izolacji dźwiękowej, dwustrefowej klimatyzacji z nawiewami na tylne siedzenia, otwieranego panoramicznego dachu, elektrycznie regulowanego fotela kierowcy, systemu audio Arkamys 3D sound z sześcioma głośnikami, inteligentnego systemu YouClip i nie tylko.
• Większa ładowność dzięki wyjątkowo pojemnemu bagażnikowi, tylnej kanapie składanej w układzie 40/20/40, umożliwiającej jednocześnie przewóz długich przedmiotów i czterech osób, oraz modułowym relingom dachowym.
• Większa wszechstronność za sprawą dobrego przystosowania do jazdy po bezdrożach i wersji 4x4 dla najbardziej wymagających klientów.
• Dacia wprowadza na rynek Bigstera i pozostaje wierna swoim wartościom – oferuje najlepszy na rynku stosunek parametrów użytkowych do ceny w segmencie C-SUV.
Zgodnie z zapowiedzią ze stycznia 2021 roku, ogłoszoną podczas prezentacji planu strategicznego Renaulution, Dacia, europejski lider segmentu B, rusza na podbój segmentu C.
Marka wkracza na rynek C SUV z unikalną ofertą w postaci modelu Bigster, który stanowi uosobienie wartości Dacii – minimalizmu, luzu, przyjazności dla środowiska, solidności i outdoorowego charakteru – i odpowiada na specyficzne wymagania klientów na tym stale rosnącym rynku. Obecnie wielu użytkowników aut z segmentu C SUV, którzy pragną zamienić je na nowszy model, ale nie chcą rezygnować z odpowiedniego poziomu komfortu, osiągów i przestronności, powstrzymuje się z decyzją z powodu inflacji.
Denis Le Vot, dyrektor generalny Dacii: Po wprowadzeniu planu Renaulution w 2021 roku całkowicie zmieniliśmy koncepcję marki i stworzyliśmy jej nową tożsamość: nowe kolory, nowe logo, nowe segmenty, nowe punkty sprzedaży. Pozostaliśmy wierni naszej strategii, a jednocześnie dzięki naszym działaniom Dacia stała się bardziej atrakcyjna i ambitna niż kiedykolwiek wcześniej. I jak zawsze oferuje najlepszy stosunek ceny do zalet użytkowych. Dziś za sprawą Bigstera lepiej niż kiedykolwiek spełnia oczekiwania klientów z segmentu C.
MATERIAŁY PRASOWE DO POBRANIA
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.