Komunikat Prasowy
The relationship of trust that Florent has built and continues to maintain with the financial community will help strengthen the commitment of our investors. He is well equipped to continue – and even accelerate – the initiatives already underway. Philippine has played a key role in improving the Group's perception among financial markets. On behalf of all the teams, I would like to warmly thank her for her commitment and wish her every success in her future endeavours said Duncan Minto, Chief Financial Officer, Renault Group.
Florent Chaix has over 15 years of experience in finance. He began his career in 2009 at KPMG as a consultant in audit and advisory. From 2013, he held various positions in financial communications and investor relations at Bureau Veritas, SCOR, and Vallourec. He joined Renault Group in 2022 as Investor Relations Manager.
Florent is a graduate of ESCE International Business School.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.