Stories

Udostępnij

70 lat Alpine: Odcinek 5 − Know-how Alpine

Dzięki swemu unikalnemu know-how marka ma pełne prawo nazywać się producentem klasy premium. Know-how marki jest tematem piątego odcinka serialu „70 lat Alpine”, prezentowanego od początku tego roku z okazji 70. rocznicy powstania marki.

Duma z francuskiego pochodzenia


Jak podkreśla Sovany Ang, wiceprezes Alpine ds. wydajności produktu, w mocno konkurencyjnym sektorze, jakim jest branża motoryzacyjna, kluczową kwestią dla producenta samochodów jest budowanie silnej tożsamości. Dzięki fachowej wiedzy swojego zespołu i partnerów marka może podkreślać swoją wyjątkową pozycję jako francuskiego producenta samochodów klasy premium.


Tworzymy cały przemysłowy ekosystem we Francji, aby móc oferować samochody made in France.

Sovany Ang, wiceprezes Alpine ds. wydajności produktu



Doskonałość jako motyw przewodni


Takie pozycjonowanie marki ma konkretne przełożenie na produkcję zlokalizowaną we Francji, czego symbolem jest Manufaktura Alpine im. Jeana Rédélégo w Dieppe. Nicolas Renaud, dyrektor Manufaktury, przedstawia wszystkie rozwiązania stosowane w celu zapewnienia najwyższego możliwego poziomu jakości. Z kolei Capucine Lorenzi, Chief Operating Officer Alpine, objaśnia wysokie wymagania stosowane przez Alpine przy doborze partnerów technicznych.


Wybór dostawców opiera się na ich kompetencjach i konkurencyjności. Nie akceptujemy żadnych kompromisów w kwestii jakości.

Capucine Lorenzi, Chief Operating Officer Alpine

Galeria

Filmy

Pliki do pobrania

Pozostań w kontakcie

Śledź nas w mediach społecznościowych

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies